Żyj średniowiecznym życiem w niezapomnianym RPG: Kingdom Come: Deliverance II. Zanurz się w ekscytującej przygodzie – przeżyj epicką podróż z perspektywy Henryka. Royal Edition zawiera wszystkie aktualizacje gry i zawartość DLC w jednym pakiecie.