Kingdom Come: Deliverance II Mysteria Ecclesiae
Embark on a new storyline, rich in quests, intriguing characters and unexpected endings. Henry plays detective to uncover the secrets of a quarantined monastery; resources are few and every shadow could hide a peril. Will you be able to stop the outbreak?