Kingdom Come: Deliverance II Mysteria Ecclesiae
Bolca görev, ilgi çekici karakterler ve beklenmedik sonlarla dolu yeni bir hikâyeye adım at. Henry karantinadaki bir manastırın gizemlerini çözmek için dedektifi oynuyor; kaynaklar az ve gölgelerin ardında tehlikeler yatıyor. Salgını durdurabilecek misin?