Kingdom Come: Deliverance II OST Essentials
Zakup „OST Essentials” z gry i zanurz się w jedynym źródle magii wśród twardych realiów świata Kingdom Come: Deliverance II – tonom, które towarzyszą Henrykowi w przygodach.