Kingdom Come: Deliverance II OST Essentials
Kingdom Come: Deliverance II için hazırlanan OST Essentials'ı satın al ve kendini Kingdom Come: Deliverance II'nin gerçekçi dünyasında Henry'nin yolculuğuna eşlik eden tek sihirli unsur olan bu melodilere kaptır.