Kingdom Come: Deliverance – Saga Bundle
Przeżyj całą sagę Kingdom Come: Deliverance w jednym epickim zestawie. Zawiera on zarówno wielokrotnie nagradzane gry RPG akcji, jak i wszystkie dodatki wydane po premierze.
Przeżyj przygodę Henryka ze Skalicy – zwykłego człowieka dokonującego niezwykłych rzeczy. Uwikłany w porywającą historię zemsty, zdrady i odkryć wyrusza w ekscytującą podróż „od skromnej kuźni kowala na królewski dwór”.
Wciel się w Henryka ze Skalicy i wyrusz, aby pomścić zamordowanych rodziców; z aspirującego wojownika rodzi się buntownik, który przeżyje niezapomniane przygody.
Pokieruj przeznaczeniem Henryka i zanurz się w tętniącym życiem średniowiecznym świecie, który na zawsze zapamięta twoje czyny.
Od tętniących życiem miejskich ulic po gęste lasy – odkrywaj średniowieczną Europę w tym otwartym świecie pełnym niezapomnianych przygód, akcji, emocji oraz cudów.