Kingdom Come: Deliverance - Saga Bundle
Kingdom Come: Deliverance efsanesinin tamamını, bu destansı boyutlardaki pakette oyna. Ödüllü iki aksiyon RYO ve lansman sonrası çıkan tüm içerikler bu pakette.
Mütevazı bir demircinin ocağından kralların maiyetine uzanan heyecan verici bir serüvende, kendisini intikam, ihanet ve keşif dolu sürükleyici bir hikâyenin tam ortasında bulan, sıradışı işler yapan sıradan bir adam olan Skalitzli Henry'nin maceralarını yaşa.
Öldürülen anne babasının intikamını almak için çıktığı yolculukta acemi bir savaşçıdan asiye evrilen ve başından unutulmaz maceralar geçen Skalitzli Henry'nin hikâyesini yaşa.
Henry'nin kaderini şekillendir ve yaptıklarınla sonsuza kadar hatırlanacağın hayat dolu ortaçağ dünyasının büyüsüne kapıl.