KINGDOM HEARTS HD 1.5 + 2.5 ReMIX
KINGDOM HEARTS HD 1.5 + 2.5 ReMIX to zremasterowana w wysokiej rozdzielczości kolekcja 6 niezapomnianych gier z serii KINGDOM HEARTS. KINGDOM HEARTS HD 1.5 + 2.5 ReMIX to doskonała okazja, by zacząć władać mieczem Keyblade i ocalić światy Disneya przed ciemnością.
Odkryj całą wielokrotnie nagradzaną serię KINGDOM HEARTS i skompletuj swoją kolekcję już dziś!