KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue
Discover the entire critically-acclaimed KINGDOM HEARTS series and complete your collection today!
KINGDOM HEARTS Dream Drop Distance HD: A full-HD remaster. Sora and Riku take on the Mark of Mastery exam in preparation for their coming showdown with Master Xehanort.
KINGDOM HEARTS 0.2 Birth by Sleep – A fragmentary passage – : A brand new episode that links to KINGDOM HEARTS III.
Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue is a collection of three experiences that range from tantalizing to forgettable.