KINGDOM HEARTS IV
Sora vågner op i verdenen Quadratum. Mens han leder efter vejen hjem, tager Anders og Fedtmule til Underworld for at finde ham.
Det dynamiske og hurtige kampsystem giver dig mulighed for nemt at kombinere angreb og magi samt bygge kombinationer med en helt ny kampfunktion.
Skift Soras Keyblade ud for at gøre brug af unikke angreb, så du kan tilpasse dine egne strategier og spillestil til kampens flow.