KINGDOM HEARTS IV
Nasz bohater, Sora, budzi się w nieznanym świecie zwanym Quadratum. Gdy szuka sposobu na powrót do swojego świata, Donald i Goofy idą do Uderworldu, by go odnaleźć.
Dynamiczny, pełen akcji system walki pozwala z łatwością łączyć ataki i zaklęcia oraz tworzyć kombinacje dzięki zupełnie nowej funkcji bojowej.
Zmieniaj Keyblade, którym posługuje się Sora, aby wykonywać unikalne ataki, dostosowując przebieg walki do własnych strategii i stylu gry.