KINGDOM HEARTS Melody of Memory
Discover the entire critically-acclaimed KINGDOM HEARTS series and complete your collection today!Featuring many characters from the KINGDOM HEARTS Series as playable characters. In some stages, Disney characters will appear as guest members to lend you a hand.
With tracks from both the KINGDOM HEARTS series and Disney, relive the music of this series with over 140 featured tracks. Battle solo or team up with a friend as you join Sora, Donald, and Goofy to battle the Heartless.