Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning – Fatesworn
Odkryj Mithros i świat chaosu w nowym rozszerzeniu oferującym zwiększony limit poziomów, nowe przedmioty, wrogów i nowe możliwości tworzenia. Stawisz też czoła Bogu Chaosu.
Po wielu dekadach fatalnego w skutkach konfliktu Kryształowa Wojna w końcu dobiegła końca, a tuathański watażka Gadflow został pokonany. Mieszkańcy zniszczonych amalurskich Faelands kierują wzrok ku upragnionemu pokojowi i odbudowie, tymczasem na wschodzie pojawia się nowe zagrożenie... Za lodowymi szczytami i niedostępnymi klifami mieści się górzysty region Mithros, starożytny azyl Almainów, gdzie osadnicy, uciekinierzy i zagubieni w wojennej zawierusze weterani mogą odnaleźć nową nadzieję.
To właśnie tu pojawił się Bóg Chaosu, Telogrus, który postanowił upomnieć się o swoje królestwo i kusić ludzi obietnicami wolności od okowów Przeznaczenia. Tylko jedna osoba dysponuje wystarczającą mocą, pozwalającą na rzucenie wyzwania bogu: to ty, Człowieku Bez Przeznaczenia.
Wybierz się w podróż w zupełnie nowe obszary Amalur, pełne zaśnieżonych tundr, głębokich jaskiń i zdradzieckich wrogów. Odwiedź górskie wioski i starożytne miasto na brzegu jeziora, Crowhold. Opanuj niestabilną moc Chaosu z nową zdolnością nie-bojową, a także klasą broni i pancerza.
Jako legendarny Fatesworn stoczysz ostateczną walkę z Niskaru i ich poplecznikom Chaosu: opanowane przez Chaos podziemia zmieniają każdy region Kingdoms of Amalur: Reckoning w potencjalne pole bitwy.