Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
Odkryj tajemnice Amalur – od tętniącego życiem miasta Rathir przez rozległe lasy Dalentarth aż po ponure lochy Brigand Hall Caverns. Uratuj świat rozdarty niszczycielską wojną, zdobądź klucz do nieśmiertelności i zostań pierwszym wojownikiem, który wydrze się szponom śmierci.
— Bezproblemowo łącz zaklęcia z walką wręcz w epickich starciach z niezliczoną ilością przeciwników i wykańczaj wrogów brutalnym ruchem Fateshift.
— Zagłęb się w świat Amalur na dłużej z dodatkami do oryginalnego wydania, od „Teeth of Naros” po „Legend of Dead Kel”!
— Przed Tobą godziny rozgrywki RPG! Podróżuj przez tętniące życiem miasto Rathir, rozległe lasy Dalentarth i ponure lochy Brigand Hall Caverns, żeby odkryć sekrety Amalur!
— Poznaj lepiej krainę o 10 000 latach historii stworzoną przez autora bestsellerów z listy New York Times, R.A. Salvatore'a.