Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
Çok sevilen RYO geri dönüyor! En çok okunan yazarlardan R.A. Salvatore, Spawn'ın yaratıcısı Todd McFarlane ve Elder Scrolls IV: Oblivion oyununun baş tasarımcısı Ken Rolston'un ortak eseri olan Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning geliyor. Re-Reckoning, nefes kesen görsellerle modernleştirilmiş ve iyileştirilmiş oynanışıyla, genişleyen bir oyun dünyasında yoğun ve kişiselleştirilebilir bir RYO deneyimi sunuyor.
Hayat dolu Rathir şehrinden geniş Dalentarth bölgesine ve Brigand Hall Caverns'ın kasvetli zindanlarına kadar, Amalur'un sırlarını açığa çıkar. Çetin bir savaşla darmaduman olmuş bir dünyayı kurtar ve ölümün pençesinden kaçarak hayata dönen ilk savaşçı olarak ölümsüzlüğün anahtarlarını kontrol et.
Devrimsel nitelikteki Destiny sistemi sayesinde kendi oyun tarzına göre karakterini devamlı geliştir.
Uzun savaş sekanslarında çok sayıda düşmana göğüs gererken hiç zorlanmadan büyü ve yakın dövüş saldırılarını birlikte kullan ve acımasız Fateshift infazlarıyla hepsinin canına oku.
Teeth of Naros'tan Legend of Dead Kel ve daha fazlasına kadar, orijinal oyuna eklenen tüm DLC'lerle birlikte Amalur'daki deneyimini genişlet!
Yüzlerce saatlik RYO deneyimi seni bekliyor! Amalur'un sırlarını açığa çıkarırken Rathir şehrinden geniş Dalentarth bölgesine ve Brigand Hall Caverns'ın kasvetli zindanlarına seyahat et!
New York Times'ın en çok okunan yazarlarından R.A. Salvatore tarafından yaratılan ve 10.000 yıl öncesine kadar uzanan kurgusal bir evrende geçen hikâyenin derinliklerine dal.