King's Bounty II - Artbook
King's Bounty II'nin geliştirme aşamasındaki tasarım ayrıntılarına, eskiz ve çizimlere yakından bakın. Konsept çizimler, görsel hikâye taslakları, modeller ve diğer tasarım ögeleriyle dolu 36 sayfalık bir kitap bu.