King's Bounty II - Original Soundtrack
Explore the music of King's Bounty II while listening to the Official Soundtrack. Beautifully composed by Evgenii Shvarev, this album will take you back to the fantasy world of Nostria.
Marcella's Banquet 01:18
This is additional content for King's Bounty II, but does not include the base game.