King's Bounty II — Original Soundtrack
Odkryj świat King's Bounty II, słuchając oficjalnej ścieżki dźwiękowej. Piękne kompozycje Jewgienija Szwarjewa zabiorą cię wprost do fantastycznego świata Nostrii.
Marcella's Banquet 01:18
To jest dodatkowa zawartość do King's Bounty II, ale nie zawiera podstawowej gry.