King's Bounty II - Original Soundtrack
Resmî Soundtrack ile King's Bounty II müziklerini keşfedin. Evgenii Shvarev'in bestelerinden oluşan bu albümü dinlerken kendinizi Nostria'nın masalsı dünyasında bulacaksınız.