KinnikuNeko: SUPER MUSCLE CAT
Szykuj się na przygodę w tej szalonej grze platformowej 2D, w której główną rolę odkrywa KinnikuNeko! To kot o ciele kulturysty walczący z ogromną armią obcych, którzy najechali Ziemię i pojmali wszystkich jej mieszkańców. Towarzyszyć mu będą przyjaciele – Lemon i Keita, których podłe kosmiczne istoty jeszcze nie zdołały schwytać.
– Odkryj wszystkie sekrety, ponownie przechodząc poziomy i znajdując ukryte przedmioty.
Przechodź różne poziomy, używając mięśni do walki, lub wspinaj się jak kot, aż znajdziesz sposób na uratowanie ludzkości.
Uważaj! Elegancka i brutalna generał Pitaya, wraz ze swoimi dwoma pachołkami, będzie utrudniać ci to zadanie!