KinnikuNeko: SUPER MUSCLE CAT
KinnikuNeko'nun başrolde olduğu bu çılgın 2D platform ve macera oyununun keyfini çıkarmaya hazır ol! KinnikuNeko, badici bedenine sahip bir kedi ve Dünya'yı istila ederek içinde yaşayan herkesi esir alan dev bir uzaylı ordusuna karşı savaşması gerekiyor. Uzayın derinliklerinden gelen kötü varlıklar tarafından henüz esir alınmamış arkadaşları Lemon ve Keita da onu yalnız bırakmayacak.
Dövüşmek için kaslarını kullanarak veya bir kedi gibi tırmanarak çeşitli bölümleri tamamla ve insanlığı kurtarmanın bir yolunu bulana kadar durma.
Dikkatli ol! Gösterişli ve gaddar General Pitaya, yanındaki iki yardakçısıyla birlikte işini zorlaştırmak için elinden geleni yapacak!