Sub-Zero Outfit (strój zimowy)
Kitaria Fables to urocza gra akcji i przygody RPG, w której uprawiasz rolę i parasz się rzemiosłem! Walcz z rosnącą w siłę i zagrażającą światu ciemnością, dzierżąc w łapkach rozmaite bronie i księgę zaklęć. Odkrywaj regiony w poszukiwaniu reliktów i surowców, doglądaj farmy, by samodzielnie wytwarzać prowiant, i wykonuj zadania samodzielnie lub w trybie kooperacji!