KLONOA Phantasy Reverie Series
KLONOA, ilk oyunu 1997 yılında Namco tarafından piyasaya sürülen bir 3D ekran kaydırmalı bir aksiyon oyunu serisidir. Bir dizi orijinal karakterle dolu benzersiz bir evrende geçen oyun, dünyayı kurtarmak için bir yolculuğa çıkan kahraman Klonoa'nın hikâyesini konu alıyor.