Knight Squad 2
Knight Squad 2, herkesin oynayabileceği ve keyif alabileceği sevilen çok oyunculu oyunun geri dönüşünü müjdeliyor. Karikatür gibi olan karakterler bu sefer savaşacakları daha çok moda ve daha vahşi silahlara sahipler.
Battle Royale, Capture the Grail, Push the Payload, Hunt for Souls ve çok daha fazla oyun modunda kapış.