Knights of Honor II: Sovereign Soundtrack
The Knights of Honor II: Sovereign Soundtrack, composed by Audinity’s Robin Birner and Yannick Süß, features 43 extraordinary tracks of live-recorded music to bring your medieval fantasy to life, spanning multiple musical styles and featuring both full live orchestra and a multitude of exquisite soloists.