Knights of Honor II: Sovereign – Soundtrack
Autorami zachwycającej ścieżki dźwiękowej do Knights of Honor II: Sovereign są Robin Birner i Yannick Süß ze studia Audinity. Poczuj klimat średniowiecza dzięki 43 zróżnicowanym utworom wykonanym przez orkiestrę symfoniczną oraz wyśmienitych solistów.