Knights of Honor II: Sovereign Oyun Müzikleri
Audinity'den Robin Birner ve Yannick Süß tarafından bestelenen Knights of Honor II: Sovereign müzikleri; ortaçağ hayallerini gerçeğe dönüştüren, pek çok müzik stiline dokunan ve hem canlı orkestraları hem de pek çok muhteşem solo sanatçıyı içeren, canlı kaydedilmiş 43 sıradışı parça içeriyor.