KORAL
Koral, oyuncuyu bir deniz akıntısı olarak su altındaki güzel dünyanın derinliklerine götürecek. 15 farklı deniz ekosisteminde mercan kayalıklarını tekrar canlandırmak ve okyanusların güzelliğini yaymak için bulmacaları çöz. Şifalı enerjiyi diğer mercanlara aktarmanın ve tüm kayalıkları iyileştirmenin yollarını bulmak için istediğin yere ak ve deniz tabanının yaşam ve canlı çeşitliliği ile renklenişini ve canlanışını gerçek zamanlı olarak izle.
Koral esasen, okyanusa yazılan bir aşk mektubudur. Kabaca tanımlayacak olursak, Koral, çeşitli Mercan türleri ile etkileşime girmeyi sağlayan benzersiz oynanış ve bulmaca mekaniklerine sahip bir bulmaca oyunudur.