Kosmokrats
Towarzyszu! Znudziła Ci się Ziemia — i słusznie! Weź życie w swoje ręce, przyłączając się do kosmicznych oddziałów SPACE FORCE. Jako elitarny pilot drona w SPACE FORCE, nauczysz się używać swojego bezzałogowca do montowania statków kosmicznych na orbicie. Poznasz ciekawych ludzi, takich jak słynny hollywoodzki aktor, Bill Nighy. Nie tylko zobaczysz cuda Układu Słonecznego, ale może i nawet uda Ci się ujść z życiem. W Kosmokrats nie uznajemy porażek — jednak Twoje błędy będą kształtować tę historię.
Zbuduj potężną flotę: Wykorzystuj najnowocześniejsze technologicznie drony lat 60. XX wieku, aby zostać mistrzem montażu statków kosmicznych na orbicie — czyli, innymi słowy, łącz ze sobą części wahadłowców w stanie nieważkości. Tylko upewnij się, że złącza są prawidłowo dopasowane, towarzyszu. I lepiej się nie ociągaj. Ani nie miażdż zbyt wielu odważnych kosmonautów.
Zostań obywatelem gwiazd: W Kosmokrats będziesz zdobywać medale do wywieszania w swojej gablocie z nagrodami, czytać bardzo precyzyjną oficjalną gazetkę partyjną, bawić się między misjami na najnowocześniejszej konsoli do gier Я-Box, dostosowywać poziom trudności gry za pomocą wódki i wiele więcej.