Kosmokrats
Yoldaş! Haklı olarak artık Dünya'dan sıkıldın. SPACE FORCE'a katılarak hayatını tamamen kendin yönetebilirsin. SPACE FORCE'un seçkin bir drone pilotu olarak yörüngedeki uzay gemilerini toplamak için drone'unu kullanmayı öğreneceksin. İlginç insanlarla tanışacaksın ve ünlü Hollywood yıldızı Bill Nighy de yanında olacak. Güneş sisteminin harikalarını gör ve her şeye rağmen hayatta kal. Kosmokrats için başarısız bir devlet söz konusu olamaz fakat yaptığın hatalar hikâyeyi şekillendirecek.
Yıldızların vatandaşı ol: Kosmokrats'ta madalyalar kazanarak ödül vitrininde sergileyecek, en doğru haberleri veren Resmî Parti gazetesini okuyacak, son teknoloji Я-Box oyun konsolunla görevler arasında kendini eğlendirecek, votkanın yardımıyla oyunun zorluk seviyesini ayarlayacak ve daha fazlasını yapacaksın.