Kraken Academy: End Of The World Edition
Nie uwierzysz, jaki mam na sprzedaż zacny pakiecik. Dla Ciebie oferta specjalna. Koszt? Jedyne 10 000 shlotinki. Wierz mi, taki fart ma się tylko raz w życiu.