Kraken Academy: End Of The World Edition
Elimdeki bu indirimli pakete inanamayacaksın. Sırf senin için sadece 10.000 Shlotinki'lik özel bir teklif yapacağım. Hayatta karşına bir daha böyle bir teklif çıkmaz, inan bana.