Krita
Krita, illüstratörler, konsept sanatçıları, çizgi romancılar, mat boyama sanatçıları, doku sanatçıları ve görsel efekt endüstrisi için tasarlanan, açık kaynaklı bir masaüstü ressamlık uygulamasıdır. Krita dünyanın dört bir yanındaki profesyonel sanatçılar ve meraklı amatörler tarafından her gün kullanılmaktadır. Krita birçok dile çevrilmiştir.
Krita'yı Epic Store'dan alarak Krita'nın geliştirilmesini doğrudan destekleyecek ve otomatik güncelleme kolaylığına sahip olacaksın.