Kubikon 3D
Kostki, kostki, kostki... Kostki wszędzie. Niezależnie od tego, czy masz ochotę rzucić wyzwanie swojemu mózgowi, czy po prostu się zrelaksować, Kubikon jest tutaj dla ciebie!
Odkryj świat Kubikon, oryginalnej gry logicznej, która łączy w sobie elementy Tetrisa, Arkanoida, Sokobana i innych klasycznych tytułów. Doświadcz rozgrywki, która będzie nostalgicznie znajoma, a jednocześnie wyjątkowo odświeżająca.