Labyban
Jako hołd dla ponadczasowego gatunku Sokoban, LABYBAN modernizuje doświadczenie gier logicznych dzięki przystępnemu, intuicyjnemu i wymagającemu podejściu. Na ponad 140 poziomach każda zagadka posuwa mechanikę gry coraz dalej.
Teleporty, śliskie powierzchnie, taśmy transportowe... i wiele innych niespodzianek czeka na Ciebie!
Wszechświat LABYBAN składa się z 7 różnych biomów, z których każdy ma wyraźną tożsamość wizualną i unikalne mechaniki. Niektóre wprowadzają nowe sposoby gry, inne łączą i transformują wcześniejsze wyzwania, zapewniając płynny i zróżnicowany postęp.