Labyrinth City
Explore vibrant mazes, meet quirky characters, and uncover hidden secrets in Labyrinth City! Help Pierre stop Mr. X and save Opera City in this charming adventure for all ages.
Labyrinth City: Pierre the Maze Detective is an adventure puzzle game for children and adults alike! Adapted from the award-winning children's illustration book series by IC4DESIGN and developed by Darjeeling, Labyrinth City takes you on a trip through a fantastic world of underground cities, hot-air balloons, tree-tops and haunted houses. Find your way through each interactive maze, engage with colorful characters, explore hidden pathways, unlock pieces of clues and solve the mystery along the way.
A new case has arrived for Pierre the Maze Detective! Mr. X has stolen the Maze Stone, which has the power to turn the whole Opera City into a maze. Help Pierre and his friend Carmen find their way through the mazes and stop Mr. X before it's too late!
You play as Pierre, Opera City's renowned maze detective, and you must retrieve the Maze Stone stolen by the notorious thief Mr. X! Without you, Opera City is doomed, as the Maze Stone has the power to turn everything around it into an intricate labyrinth. "Beautiful and cute puzzle games are fine and all," I hear you say, "but what about the challenge?". A fine question! In a maze, although there is only one true path to the exit, there are countless trails to hidden treasures and mini-games. So pay close attention while exploring Opera City and you will be pleasantly surprised.