Labyrinth City
Labyrinth City: Pierre the Maze Detective er et eventyr-puslespil for både børn og voksne! Labyrinth City er baseret på den prisvindende børneillustrationsbogserie af IC4DESIGN og udviklet af Darjeeling, og tager dig med på en rejse gennem en fantastisk verden af underjordiske byer, varmluftballoner, trætoppe og hjemsøgte huse. Find vej gennem hver interaktiv labyrint, interager med farverige figurer, udforsk skjulte stier, lås op for spor og løs mysteriet undervejs.
En ny sag er ankommet til Pierre the Maze Detective! Hr. X har stjålet Labyrintstenen, som har magten til at forvandle hele Opera City til en labyrint. Hjælp Pierre og hans ven Carmen med at finde vej gennem labyrinterne og stoppe Hr. X, før det er for sent!
Du spiller som Pierre, Opera Citys berømte labyrintdetektiv, og du skal finde Labyrintstenen, der er stjålet af den berygtede tyv, Hr. X! Uden dig er Opera City dømt til at mislykkes, da Labyrintstenen har magten til at forvandle alt omkring den til en indviklet labyrint. "Smukke og søde puslespil er fint nok," hører jeg dig sige, "men hvad med udfordringen?". Et godt spørgsmål! I en labyrint er der, selvom der kun er én rigtig vej til udgangen, utallige stier til skjulte skatte og minispil. Så vær opmærksom, mens du udforsker Opera City, og du vil blive positivt overrasket.