Labyrinth City
Bandar Labyrinth: Pierre the Maze Detective ialah permainan teka-teki pengembaraan untuk kanak-kanak dan orang dewasa! Diadaptasi daripada siri buku ilustrasi kanak-kanak yang memenangi anugerah oleh IC4DESIGN dan dibangunkan oleh Darjeeling, Labyrinth City membawa anda mengembara melalui dunia hebat bandar bawah tanah, belon udara panas, puncak pokok dan rumah berhantu. Cari jalan anda melalui setiap labirin interaktif, libatkan diri dengan watak berwarna-warni, teroka laluan tersembunyi, buka kunci petunjuk dan selesaikan misteri di sepanjang jalan.
Kes baharu telah tiba untuk Pierre the Maze Detective! Encik X telah mencuri Batu Maze, yang mempunyai kuasa untuk mengubah seluruh Bandar Opera menjadi labirin. Bantu Pierre dan rakannya Carmen mencari jalan melalui labirin dan hentikan Encik X sebelum terlambat!