Labyrinth City
Eksploruj tętniące życiem labirynty, spotykaj dziwaczne postacie i odkrywaj ukryte sekrety w Mieście Labiryntów! Pomóż Pierre'owi powstrzymać Pana X i uratować Miasto Operowe w tej uroczej przygodzie dla graczy w każdym wieku.
Labyrinth City: Pierre the Maze Detective to przygodowa gra logiczna dla dzieci i dorosłych! Adaptacja nagradzanej serii książek dla dzieci autorstwa IC4DESIGN i opracowana przez Darjeeling, Labyrinth City zabiera Cię w podróż przez fantastyczny świat podziemnych miast, balonów na ogrzane powietrze, koron drzew i nawiedzonych domów. Znajdź drogę przez każdy interaktywny labirynt, poznaj kolorowe postacie, eksploruj ukryte ścieżki, odblokuj fragmenty wskazówek i rozwiąż zagadkę po drodze.
Dla Pierre'a the Maze Detective pojawiła się nowa sprawa! Pan X ukradł Kamień Labiryntu, który ma moc zamienienia całego Miasta Operowego w labirynt. Pomóż Pierre'owi i jego przyjaciółce Carmen znaleźć drogę przez labirynty i powstrzymać Pana X, zanim będzie za późno!
Wcielisz się w Pierre'a, słynnego detektywa labiryntu z Opera City, i musisz odzyskać Kamień Labiryntu skradziony przez niesławnego złodzieja, Pana X! Bez ciebie Opera City jest skazana na zagładę, ponieważ Kamień Labiryntu ma moc zamieniania wszystkiego wokół w misterny labirynt. „Piękne i urocze gry logiczne są świetne” – słyszę, jak mówisz – „ale co z wyzwaniem?”. Dobre pytanie! W labiryncie, chociaż istnieje tylko jedna prawdziwa droga do wyjścia, znajduje się niezliczona ilość ścieżek do ukrytych skarbów i minigier. Uważaj więc podczas eksploracji Opera City, a będziesz mile zaskoczony.