Labyrinth City
Labirent Şehri: Labirent Dedektifi Pierre, hem çocuklar hem de yetişkinler için bir macera bulmaca oyunu! IC4DESIGN'ın ödüllü çocuk çizim kitabı serisinden uyarlanan ve Darjeeling tarafından geliştirilen Labirent Şehri, sizi yeraltı şehirleri, sıcak hava balonları, ağaç tepeleri ve perili evlerle dolu fantastik bir dünyaya götürüyor. Her etkileşimli labirentte yolunuzu bulun, renkli karakterlerle etkileşime geçin, gizli patikaları keşfedin, ipuçlarının kilidini açın ve yol boyunca gizemi çözün.
Labirent Dedektifi Pierre için yeni bir vaka geldi! Bay X, tüm Opera Şehri'ni bir labirente dönüştürme gücüne sahip Labirent Taşı'nı çaldı. Pierre ve arkadaşı Carmen'in labirentlerde yolunu bulmasına ve çok geç olmadan Bay X'i durdurmasına yardım edin!
Opera Şehri'nin ünlü labirent dedektifi Pierre olarak oynuyorsunuz ve kötü şöhretli hırsız Bay X tarafından çalınan Labirent Taşı'nı geri almalısınız! Siz olmadan Opera Şehri mahvolmaya mahkumdur, çünkü Labirent Taşı etrafındaki her şeyi karmaşık bir labirente dönüştürme gücüne sahiptir. "Güzel ve sevimli bulmaca oyunları güzeldir," dediğinizi duyar gibiyim, "peki ya zorluklar?". Güzel bir soru! Bir labirentte, çıkışa giden tek bir gerçek yol olsa da, gizli hazinelere ve mini oyunlara giden sayısız patika vardır. Bu yüzden Opera Şehri'ni keşfederken dikkatli olun, hoş bir sürprizle karşılaşacaksınız.