Last Day of June
Wciągająca, interaktywna przygoda o miłości i stracie, z piękną oprawą graficzną i przerywnikami filmowymi. Jak daleko posuniesz się, aby ocalić ukochaną osobę?
Dołącz do Carla i June podczas przygody w filmowym stylu, którą rozpoczyna magiczna wycieczka w ich ulubione miejsce, i spróbuj uruchomić właściwe następstwo zdarzeń, by ocalić życie June i odpowiedzieć sobie na pytanie: „Na co mnie stać w obronie życia ukochanej osoby?”.
„Last Day of June” to interaktywna opowieść o miłości i stracie przedstawiona przez zespół wybitnych twórców.