Last Flag
Kendi bayrağını sakla. Rakibinin bayrağını bul. Geri dönüp bayrağı bir dakika boyunca savun ve zafer kazan! Hızlı tempolu, 5'e 5 nişancı oyunu Last Flag'de iddialı yarışmacılar; stratejiyle kargaşayı harmanlayan büyük bir bayrak kapmaca yarışı için kamera karşısına geçiyor.