Late Shift
Late Shift to thriller kryminalny wykonany w technice FMV. Po tym jak zostaje zmuszony do napadu na bogaty dom aukcyjny, student matematyki Matt musi udowodnić swoją niewinność w brutalnym świecie Londynu. Twoje wybory będą miały znaczenie od pierwszych scen, aż do samego końca. Jedna mała decyzja może zmienić finał twojej przygody w decyzyjnej rozgrywce, która prowadzi do jednego z siedmiu zakończeń.
Scenariusz napisany przez autora filmu Sherlock Holmes (2009). Poznaj trzymający w napięciu aktorski thriller kryminalny z ponad 180 decyzjami. Ukradniesz samochód czy uciekniesz? Słuchasz poleceń czy sabotujesz plan? Na każdą decyzję masz tylko kilka sekund, ponieważ film nie zatrzymuje się, ani nie powtarza materiału.
Nakręcony w Full HD, Late Shift zaciera granicę między filmami, grami i interaktywnymi opowieściami.