Ancient Britain
Britanya'nın en güzel Antik sitelerinin biçilmeye ihtiyacı var! 4 yeni mekân keşfedin: The Royal Stones, Druid Tor, The Ancient Aurochs ve Aurochs Hill. Kültür mirası olduklarından dolayı en ufak bir hasar almaları ciddi cezalar getirir.