Dino Safari
Dino Safari first opened its doors in 1994 to capitalise on the mainstream obsession with all things prehistoric, and is proudly still going strong today. This beloved local location is one of the area’s premier tourist attractions, transporting kids and adults alike into a bygone time around its proud central volcano. There are four main zones containing eight dinosaurs whose grounds need maintaining… if you’re brave enough!