Dino Safari
Dino Safari zostało otwarte w 1994 roku, gdy cały świat miał fioła na punkcie dinozaurów. Wokół stojącego w centrum wulkanu znajdują się cztery główne strefy z ośmioma dinozaurami. Ich wybiegi wymagają pielęgnacji… Podejmiesz się tego zadania?