Layers of Fear: Masterpiece Edition
Gra Layers of Fear to pierwszoosobowy psychodeliczny horror skupiający się na fabule i eksploracji. Zanurz się głęboko w umyśle obłąkanego malarza i odkryj tajemnicę jego szaleństwa.
Gra Layers of Fear: Inheritance rozwija fabułę z podstawowej gry i opowiada historię córki malarza, która wraca do domu z dzieciństwa, aby zmierzyć się ze swoją przeszłością. Przeżyj na nowo jej doświadczenia i bądź świadkiem tragedii, która dotknęła jej rodzinę.