The Art of Layers of Fear
Orijinal dijital albüm ile Layers of Fear'ın rahatsız edici dünyasını deneyimle. Oyundan illüstrasyonlar ve konsept tasarımlarından oluşan bu güzel koleksiyonla oyunun dünyasını keşfet.