Edytor modów LEAP
LEAP to strzelanka FPP z epickimi walkami w zawrotnym tempie dla nawet 60 uzbrojonych po zęby graczy. Użyj edytora modów do projektowania map, równoważenia rozgrywki i tworzenia nowych gier w całości w środowisku LEAP.