LEAP Mod Editor
LEAP, her birinin tepeden tırnağa silahlandığı 60 oyuncunun destansı bir savaşa katıldığı hızlı ve çok oyunculu bir birinci şahıs nişancı oyunudur. Harita oluşturmak, oyun dengesini düzenlemek ya da LEAP ekosisteminde yeni oyunlar oluşturmak için mod editörünü kullan.
Yeni haritalar oluşturmak, maçları tercihine göre dengelemek, yeni silahlar ya da LEAP ekosisteminde yeni oyunlar ve oyun modları oluşturmak için LEAP Editor'ı kullan.